Gazdaság

Itt a multilánc megoldása, hogy ne csússzunk le az akciós termékekről

A Lidl Kelet-Európában elsőként Csehországban indított internetes kereskedelmi tesztet – írta a hvg.hu a Mladá fronta Dnesre hivatkozva. Először csak a cég 9500 cseh alkalmazottja fér hozzá a webshophoz, de a várhatóan az alkalmazás még az ősszel megnyílik a nagyközönség előtt is.

A Lidl online áruházában azonban nem lehet majd romlandó élelmiszereket kapni, a cég elsősorban az egyéb áruféleségeket fogja házhoz szállítani, az ígéretek szerint három napon belül. Amellett, hogy így jobban tudnak gazdálkodni az árukészlettel, elsősorban azt szeretnék elérni, hogy a heti akciós termékekről ne csússzon le senki, a promóciók kezdőnapjain ugyanis gyakran olyan érdeklődés mutatkozik, hogy azonnal kifogynak a készletből.

A Lidlnek eddig Belgiumban, Hollandiában és Németországban van webshopja. Megkérdeztük a magyarországi Lild sajtóosztályát, hogy vajon Magyarországon is lesz-e hasonló lehetőség, és ha igen, mikor. A válasszal frissítünk majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik