Gazdaság

A GVH megszorongatná a magyar celebeket

Celebjeink temérdek szponzorált hirdetést, sok bújtatott reklámot posztolnak a közösségi médiában: Facebook-, Instagram-oldalaikon, Youtube-csatornáikonés egyéb felületeken. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért szabályozni akarja működésüket.

A hivatal szerint nincs helye bújtatott reklámnak. Mivel egyes termékek népszerűsítéséért pénzt kapnak, a celebeknek is egyérteművé kell tenni, ha szponzorált tartalmat posztolnak

írja aBlikk.

A lap úgy tudja, a GVH több tucat híresség esetében vizsgálódik. A lap megkeresésére Kasza Tibi elismerte, hogy tárgyalt a versenyhivatallal, mások nem igazán kívántak nyilatkozni, illetve Rubint Réka arról beszélt, hogyan kell jelezni, ha szponzorált tartalomról van szó.

A GVH a nemzetközi trendeknek megfelelően kiemelt figyelemmel kíséri a digitális világban, közösségi médiában történő folyamatokat. További információval eljárások lezárását követően tud szolgálni – írta a versenyhivatal a lap megkeresésére.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.