Gazdaság

Nem szakít a Heineken a vörös csillaggal

A vállalat szóvivője azt mondta, elismerik a Csíki márkanév fontosságát és érzelmi értékét.

A Heineken semmi szín alatt nem változtat vörös csillagos logóján – ezt a multinacionális vállalat a Beverage Daily szaklappal közölte.

Tájékoztatásuk szerint konstruktív tárgyalást folytattak a csíki sörfőzdét működtető Lixid Projecttel, a Heineken szóvivője szóról szóra felidézte a két cég közös közleményét, ami alapján elismerik, hogy a Ciuc és Csíki márkanevek békésen megférnek egymás mellett. Hozzátette:

a Heineken elismeri a Csíki márkanév fontosságát és érzelmi értékét a gyártó, a fogyasztók, valamint a romániai és magyarországi tulajdonosok számára egyaránt.

Azt is közölte, hogy a Heineken mindig, mindenhol és minden eszközzel megvédi a vállalat alapjait, így a Heineken márkanevet is az ikonikus vörös csillaggal. A cég szerint ennek semmiféle politikai üzenete nincs, a sörfőzés középkori európai hagyományaihoz nyúlik vissza.

A szóvivő mindezzel a Fidesz terveire reagált, amivel betiltanák az önkényuralmi jelképek kereskedelmi használatát. Azt mondta: világszerte minden piacon ugyanazt a logót használják, és remélik, hogy a helyzet mielőbb megoldódik.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik