Az üllési OTP-s bankautomatából szerettem volna még január 25-én felvenni 59 ezer forintot, ami nem sikerült, mert a pénzt nem adta ki a készülék
– mondta a Délmagyarnak a lap egyik olvasója.
A férfi a tranzakcióról az sms-t megkapta, az automata levonta az összeget, de bankjegyet nem adott ki. Azonnal bement személyesen bankja szegedi fiókjába, majd választ a problémájára levélben február 1-jén kapott, de akkor is csak annyit írtak benne, hogy a tranzakció még 60–120 napig eltarthat.
Hat hét elteltével a mai napig nem jutottam hozzá a pénzemhez. Hihetetlen, hogy az elektronika világában ennyit kel várnom arra, hogy ismét hozzájussak a saját pénzemhez. Ráadásul az ATM valóban rossz volt, ezt azóta kicserélték
– tette hozzá.
Az OTP kommunikációs főosztályának tájékoztatása szerint csak saját ügyfeleiknek tudják a probléma bejelentése után hét napon belül előzetesen jóváírni a ki nem adott összeget.