Az áruházlánc állítása szerint az online bevásárlás az egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatásuk. A vállalat 2016 áprilisában egy új székesfehérvári állomást hozott létre, ezzel a környező településeken is elérhetővé téve a házhoz szállítást, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.
2013-as indulása óta folyamatosan fejlesztjük, és a vásárlók visszajelzései alapján javítjuk online bevásárlás szolgáltatásunkat. Az elmúlt években a 930 ezernél is több rendelés teljesítése során, több mint 100 autóval, 98 százalékos elégedettségi index mellett, munkatársaink összesen 61 millió darab terméket szállítottak ki. A szolgáltatás jelenleg több mint 700 embernek ad munkát az országban, és célunk, hogy a folyamatos bővítésekkel ez a szám tovább növekedjen – mondta az áruházlánc e-kereskedelmi üzletágának vezetője, Sebestyén Péter.
Áprilisban a lánc egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a fejlesztéssel a megyeszékhely mellett a Velencén, Gárdonyban, Sárszentmihályon, Úrhidán, Szabadbattyánban, Sukorón, Pákozdon és Kápolnásnyéken tette elérhetővé a cipekedésmentes bevásárlást. Május 30. és augusztus 31. között pedig Székesfehérvárról napi két alkalommal Siófokra is kiszállítja a Tesco a leadott rendelések alapján összeállított csomagokat, megkönnyítve ezzel a Balatonon nyaralók életét.
Az áruházlánc kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, ezért Székesfehérváron és Győrben májustól a környezetet védve, bevásárlótáska nélkül szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett május 31-én 150 ezer forint értékű adománycsomaggal támogatta a székesfehérvári Vigyázó Kéz Gyermekvédelmi Egyesület pártfogoltjait, boldogabbá téve számukra a gyermeknapot.