A névváltást Tombor András, az állami cég felügyelőbizottságának elnöke ismertette sajtótájékoztató keretében. “Kulcs a szívekhez” – mondják, utalva arra, hogy az új logó egy régi kulcs formát idéz, amelynek tetejére a Szent Korona került. A névváltás egy jelentős stratégiaváltás része, amelyet tavaly ősszel kezdett meg a cég menedzsmentje.
Amint Szappanos Péter, a Grand Tokaj vezérigazgatója elmondta, új marketing és termékfejlesztési megállapodást kötöttek Lenz Moserrel. Az osztrák szakember 400 éves múltú borászati múlttal rendelkező családból származik, világszerte kiterjedt kapcsolati hálózatával fogja tudni a terjesztést támogatni. Szappanos szerint már most látszanak annak a jelei, hogy nagyobb hatékonysággal tudják majd eljuttatni az Aszút vagy Essenciát a világ különböző, borkultúra szempontjából fontos pontjaira.