Igazi magyar márka lett a művészeti neveléssel és az esélyteremtéssel foglalkozó civil szervezet, az Igazgyöngy Alapítvány – olvasható a Superbrands oldalán.
A független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján az Igazgyöngy Alapítvány igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói/TOP üzleti márka egyike legyen – szól a hivatalos indoklás.
Az alapítvány vezetője, Ritók Nóra szerint nem csak nagy öröm, megerősítés ebben a kontextusban díjazottnak lenni. Úgy véli, ez az elismerés egy új kapcsolatrendszert adhat nekik, olyan helyeken, ahol eddig nem voltak, és így „talán az ÜGY is fókuszba emelhető ott, ahol eddig kevésbé volt az”.