Gazdaság
reklamado(430x286).jpg (Array)

Befellegezhet a reklámügynökségeknek

Tamásné Szabó Zsuzsanna
Tamásné Szabó Zsuzsanna

újságíró. 2015. 05. 08. 09:33

Elvileg nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem kaphatnának bónuszokat a hirdetésszerzésért.

Korábban a témában:

Folytatja a kormányzat a reklámpiac működését meghatározó előírások átalakítását – tudta meg a Napi Gazdaság. Információik szerint a jövő évi adócsomagban jelennének meg az új reklámrendelkezések. Az előterjesztés már a jövő héten a képviselőház elé kerülhet.

A lényeg az lenne, hogy a reklámügynökségek tevékenységét a mostaninál jóval szűkebb keretek közé szorítanák. Megtiltanák például a jövőben a bónusz alkalmazását. A bónusz eddig annak fejében járhatott, ha az ügynökség hirdetést szerzett egy-egy médiumnak.

A lap úgy tudja, a kormányzat számításai szerint az ügynökségek nem egyszer hatalmas összegekre tehettek szert ilyen keretek között. Ennek a helyzetnek szeretnének véget vetni.

Az új rendelkezések alapjaiban alakíthatják át a magyar reklámpiacot, a reklámozás folyamatát.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.