Balázs és Jani is búcsúzhat a reklámadó miatt

A Class FM vezére szerint a kivetendő új adó miatt a saját műsorok helyébe alsó kategóriás külföldi produkciók léphetnek.

Korábban a témában:

Nem jelenti a sajtó halálát egyes bulvártermékek megszűnése, a minőségi újságírást nem veszélyeztetné a kivetett teher – mondta L. Simon László a Lánchíd Rádióban. Vámosi-Nagy Szabolcs adószakértő szerint a reklámadóra más uniós országban is van példa, az azonban, hogy ez sávos legyen, egyedülálló. A törvény médiapiacra gyakorolt hatását egyelőre nem lehet látni.

A Class FM vezérigazgatója szerint a reklámadó az egész médiapiacot felboríthatja. A közteherrel elsősorban a televízióktól vonnának el komoly összeget, de áttételesen a többi iparágra is hatása lenne. A bevételkiesés miatt nem lenne pénz saját tartalom gyártására, így ezeket alsó kategóriás külföldi produkciókkal kellene pótolni – fogalmazott a rádiónak Turi Árpád.

A Class FM-et működtető társaság eredetileg Nyerges Zsolt szolnoki üzletember tulajdonában volt, tavaly júliusban került a cégnyilvántartás szerint az egykori fideszes pártpénztárnok, volt APEH-elnök – a második legbefolyásosabbnak tartott médiaszereplő – Simicska Lajos, illetve cége többségi tulajdonába – írja a hvg.hu.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.