Gazdaság

Már Kínában is magyar ásványvizet isznak

Jól teljesített tavaly a Szentkirályi.

A Szentkirályi cégcsoport 2013-ban 9 milliárd forint árbevételt ért el, ami 15 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.


Fotó: MTI / Ujvári Sándor

A hazánkban évek óta piacvezető márka idén már Kínába is elindította első ásványvízszállítmányát, áprilistól pedig (az eddig is eljuttatott ásványvíz-alapú termékei mellett) Oroszországba is exportál.

Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a vállalat ásványvize, azon belül az egyik szaúd-arábiai országos fitneszlánc a márkát választotta kizárólagos ásványvizének.

A cégcsoport 2014-ben közel 10 százalékos árbevétel növekedést szeretne elérni, ezen belül az exportnál 7-8 százalékos árbevétel-növekedést tervez.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik