A BMW csoport februárban rekord számú, 141 ezer 100 autót értékesített, 5,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A növekedés szinte kizárólag a BMW márkának volt köszönhető, amiből 8,6 százalékkal többet, 124 ezer 800-at adtak el – ami szintén a legmagasabb februári értékesítési szám a márka történetében.
A Mini eladásai viszont 14 százalékkal estek vissza az egy évvel korábbihoz képest a modellváltás miatt visszafogott a kereslet.
A BMW eladásainak lendületes növekedése ellenére is a prémium kategóriában az idei első két havi eladásokat az Audi vezeti, igaz, csak egy hajszállal a BMW előtt. Amíg az Audi 242 ezer 400 autót értékesített, 9,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, a BMW 8,9 százalékos növekedés után 242 ezer 17 autót. A Daimler prémium márkája a Mercedes 215 ezer 753 autót értékesített az idei első két hónapban, 16,6 százalékkal többet, mint egy éve.