Gazdaság

Simicska érdekeltségével bizniszel a MÁV

Simicska (Simicska)
Simicska (Simicska)

A vasúttársaság reklámfelületeit 260 millió forintért veszi bérbe a Publimont, és vállalja, hogy a mostaninál jóval nagyobb reklámforgalmat terel a MÁV-hoz.

A MÁV-nak nem igazán ment az állomások közelében vagy a nyílt pálya mellett elhelyezett saját reklámfelületeinek hasznosítása, ezért most egy profira bízta. A Nyerges-Simicska érdekeltségbe tartozó Publiomntra – adta hírül a Népszabadság.

A lap úgy tudja, 260 millió forintért adja bérbe a vasúttársaság a reklámfelületeket az új bérlőnek, aki azokat továbbértékesíti. Ez a 260 millió forint egyébként több, mint amennyit az utóbbi két évben a MÁV képes volt kihozni a plakáthelyekből.

A Publimont azt is vállalta, hogy évente az infláció mértékével növeli a bérleti díjat. S ezenfelül arra is ígéretet tett, hogy a reklámfelületek növelésével a korábbinál nagyobb (ötéves szinten 30 százalékkal több) reklámforgalmat generál, mint amennyi eddig volt.

A választások előtti politikai kapmányháború egyébként nemigen fog hozzátenni a sikerhez, mert ugyan az előző bérlőknek felmondott már a MÁV, de a felületek átadása csak a választások után esedékes – tudta meg a lap.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik