Elindult a drive-in Tesco – mondta a Napi Gazdaságnak adott interjújában Őri Péter üzletágvezető. A szolgáltatás abból áll, hogy a webshopon keresztül leadott rendeléseket a vevő által kijelölt időpontra összekészítik, s maga is átveheti az üzletben. Az Átvételi Pont néven futó szolgáltatást a Tesco egyelőre csak néhány üzletben biztosítja.
A márciusban indult web-Tesco egyébként a vártnál jóval nagyobb siker: alig van olyan vevő, aki 20 ezer forintnál kevesebbért vásárol, mondta a Napinak az üzletágvezető. Az üzletekben körülbelül 4 ezer forint egy átlagos vásárlás értéke. Március óta 20 ezer regisztrált felhasználót gyűjtött a társaság és eddig 10 ezer kiszállítás történt.
A jelek szerint a Tesco lát potenciált az üzletben: most 200 munkatárssal és 20 autóval szállítanak házhoz, ám most további 40 gépkocsit rendeltek.