Gazdaság

A válságadó hat a karácsonyra is

A megszokottnál kevesebb lesz az akció.

Noha a nagy alapterületű áruházakban több mint egy hete megkezdődött a karácsonyi szezon, ennek alig van jele – írja a Napi Gazdaság. A lap szerint a menedzsereket a forgalom szervezése, az akciók kommunikálása helyett mintha inkább az kötné le, miként fedezzék a költségek átcsoportosításával a válságadót.

Bár valóban nem látszik, hogy a kereskedők törődnének az év legfontosabb szezonjával, a színfalak mögött még erősebb munka folyik, mint a korábbi időben – mondta az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. Vámos György szerint a válságadó élesebb versenyre ösztönöz mindenkit, ugyanis aki most képes jó forgalmi pozíciót fogni, annak jövőre kisebb gondot okoz a pluszteher.

Ugyanakkor idén aligha lesz annyi akció és akciós termék, mint tavaly vagy tavalyelőtt – tette hozzá. Ennek az az oka, hogy e nélkül is fellendülő forgalomra számítanak. Vámos György optimista a karácsonyi szezonnal kapcsolatban, hiszen a tavalyi folyóáras- és a volumencsökkenés az alacsony bázis miatt az idén nem ismétlődhet meg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik