Gazdaság

Miként kommunikál a pénzügyi szféra válságban?

Válság, gyenge pénzügyi kultúra, banki márkaépítés – ezeket a jelenségeket és összefüggéseiket járja körül a Kreatív és a Figyelő közös konferenciája Simor András jegybankelnök részvételével.

Simor András jegybankelnök előadása nyitja meg az idei Pénzügyi Kommunikációs Konferenciát, amelyet a Kreatív és a Figyelő szervez, amelynek címe: Közszolgáltatók és pénzügyi szolgáltatók egy hajóban, avagy miért jó befektetés a pénzügyi kultúra fejlesztése?

A rendezvényen előadásokat hallhatnak többek között arról, miként használják a hazai pénzintézetek az online eszközöket; hogyan működik a banki médiatervezés válságban; milyen belső kommunikáció előzte meg az euró bevezetését Szlovákiában.

A konferencia október 14-én, a Continental Hotel Zarában lesz, további részletek itt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik