Gazdaság

Állami marketinget javasolnak a kkv-knak

Marketinget népszerűsítő állami kis- és közepes vállalati program kidolgozását tartaná fontosnak Wolf Gábor kkv-marketing szakértő - közölte a Marketing Commando Magyarország.
Korábban a témában:

Wolf Gábor vezető tanácsadó szerint a kormány a marketinggel tudná a leghatékonyabban támogatni a magyar kis- és középvállalkozásokat (kkv), mert az azonnal és hosszú távon is erősíti a profittermelő képességet.

Egy államilag finanszírozott kvv médiaügynökség létrehozását is javasolja Wolf Gábor, érvelése szerint ugyanis a kkv-k gyakorlatilag kiszorulnak az országos médiából, mert azt nem tudják megfizetni. Ezen a versenyhátrányon enyhíthetne egy állami kkv médiaügynökség, amely nagy tételben, kedvezménnyel vásárolna reklámhelyeket, s azokat önköltségi áron értékesítené kizárólag kkv-k számára.

A marketingszakértő érvei szerint a hazai kis- és közepes vállalkozások tőkeszegénységében jelentős szerepet játszik a vállalkozások alacsony profittermelő képessége, ennek egyik oka a hiányzó marketingismeret. A mikro, kis- és közepes vállalkozások kénytelenek nyomott árakon dolgozni, mert nem tudják az áraikat elfogadtatni a piaccal, kellő marketingismeretek híján árversenybe kényszerülnek.

A verseny nyertesei azok a nemzetközi nagyvállalatok, akik akár gyengébb termékminőséggel, de a jobb marketing révén elveszik a piacot a magyar kkv-k elől: náluk csapódik le a profit – állítja a szakértő.

Címkék: kkvmarketing

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.