Több mint százszorosára növelte forgalmát öt év alatt a Deloitte Közép-Európa leggyorsabban fejlődő technológiai cégeit feltüntető listájának első helyezettje. A „Fast 50” nyertese a lengyel Blue Media lett, amely online fizetési rendszereket és mobil megoldásokat nyújt cégeknek. A lista ezüstérmese is lengyel: a Travelplanet.pl interneten árul utazásokat. Most először szerepel a leggyorsabban növekvő cégek között – cseh, szlovák, magyar, lengyel és lett vállalatok mellett – bolgár vállalkozás: az Universal K rendszerintegrációval és távközlési megoldásokkal foglalkozik.
A már nyolcadik alkalommal meghirdetett verseny cégei együttesen 910 százalékos átlagos árbevétel-növekedést értek el 2002 és 2006 között, azaz megtízszerezték forgalmukat. A pályázóknak legalább 50 ezer euró induló árbevételt kellett felmutatniuk, közép-európai székhellyel kell rendelkezniük, valamint olyan saját tulajdonú technológiával, amely jelentős részben hozzájárul a fenti eredményhez.
A legjobb 50 cég közé 11 magyar jutott be: a rendszerértékesítéssel foglalkozó Assocom Kft. 1605 százalékos bővüléssel a hatodik a listán. A telekommunikációs és beszédfelismerő szoftverekben utazó Aitia International Zrt. 9., az online hirdetési megoldásokkal üzletelő Adverticum Zrt. 11. lett.
A dotcom szektor újjáéledését jelzi, hogy a tavalyi 13 után idén 19 internetes vállalat került fel a listára. Most először szerepelt biotechnológiai cég a leggyorsabbak között, méghozzá a magyar Solvo Biotechnology, közel 700 százalékos növekedési tempóval.