Gazdaság

Másfélszeresére nőtt a Sanoma profitja

Észak-Európa vezető médiacsoportja, a finn SanomaWSOY 95,5 millió eurós adózott eredménnyel zárta a második negyedévet, ami 53,3 százalékos profitnövekedést jelent éves összevetésben – közölte a társaság csütörtökön.

A csoport teljes üzemi eredménye egy év alatt 43,3 százalékkal, 133 millió euróra nőtt a második negyedévben.

A cégcsoport június végén 311 magazint adott ki az egy évvel korábbi 235 helyett, az átlagos példányszám pedig 216 783-ra emelkedett az első félévben az egy évvel korábbi 216 145-ről. Az eladott hirdetési oldalak száma ugyanekkor 30 973-ra nőtt 27 236-ról. Ebben az üzletágban a teljes bevétel 5,4 százalékkal, az üzemi eredmény 73,4 százalékkal nőtt. A könyv- és tankönyvkiadói, valamint az internetes részlegek bevétele 7,9 százalékkal bővült egy év alatt.

(A FigyelőNet kiadója a Sanoma Budapest Zrt. – a szerk.)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik