A gépből, amelynek első próbarepülését augusztus–szeptemberre, első kiszállításait pedig 2008 májusra tervezik, immár 677 darabra szóló megrendelése van a Boeingnek.
A cég éppen a bemutató előestéjén jelentett be 35 újabb megrendelést a gépre: 25-öt az Air Berlin, 10-et pedig egy kuvaiti társaság részéről. Az Air Berlin-ügylet az egy európai légitársaságtól érkező eddigi legnagyobb megrendelés.

A Boeing új gépe (fotó: boeing.com)
A Dreamliner 787-es már fémszálakkal megerősített műanyag elemeket is tartalmaz, ezzel a hasonló nagyságú gépeknél könnyebb, és mintegy 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt. A gép tervezése illeszkedik a Boeing jövőbeni terveihez, amelyek a repülőgépek gyártásához egyre több műanyagot használnának fel. Ez a technológia az építés és a karbantartás költségeit is jelentősen csökkenti. A gépek könnyebbé válnak, kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, és nő a hatótávolságuk is.
