A nyolc pályázó közül ez a cég adta a legkedvezőbb, közel nyolcmillió eurós ajánlatot, ezért a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. igazgatósága a horvát céget javasolta a nemzetközi versenytárgyalás győztesének. A tervek szerint az egy kilométeres sztrádaszakasz a 216 méteres híddal együtt 14 hónap alatt elkészül. Vagyis jövőre – 44 évvel az első szakasz átadása után – végre kompletté válik az M7-es sztráda, amelynek teljes hossza a fővárostól az országhatárig 245,3 kilométer lesz – írja a lap.
Jelenleg azonban a Mura-hidat magában foglaló szakaszon kívül még kettő hiányzik a sztrádából. A Zamárdi–Balatonszárszó közötti részt a tervek szerint ez év augusztus első felében adják át. A kőröshegyi völgyhíd szerkezetének összeérését jelző hordógurítás május 9-én lesz. A szintén épülő Balatonkeresztúr–Nagykanizsa közötti szakaszt pedig a tervek szerint jövő májusban adják át.
