A részvény adás-vételi szerződés véglegesítése és aláírása csak a Malév Zrt. érdekképviseleteivel történt egyeztetést követően történik meg. A privatizációs folyamat részleteit a szerződés aláírása után ismerteti az ÁPV.
Leonov Péter, az AirBridge igazgatóságának tagja az MTI kérdésére a döntés után elmondta, hogy reményeik szerint hamarosan lezárul a szakszervezeti egyeztetés és még februárban aláírhatják a szerződést.
Az ÁPV Zrt. 2006. szeptember 7-én hirdetett nyilvános ajánlattételi felhívással induló, tárgyalásos privatizációs eljárást a nemzeti légitársaság állami tulajdonban lévő 99,95 százaléknyi részvénycsomagjára. A pályázatra négyen jelentkeztek: az AirBridge Magyarország Zrt., a LAL investiciju valdymas litván befektetői csoport, Ofer Hava magánszemély és a részben a Malév pilótáinak vállalkozása, a Sky Alliance Zrt.
A mostani nyertes már a múlt évi sikertelen privatizációs pályázaton is részt vett, de akkor „nem kezelte megfelelően a Malév” hiteleit, így a pályázat eredménytelenül zárult. Az AirBridge fő részvényese Borisz Abramovics. A privatizációban cége szakmai partnere, az AiRUnion légi szövetség, amely öt légitársaságot foglal magába: a KrasAir Airlinest, a Domodedovo Airlinest, a Samara Airlinest, az Omskavia Airlinest és a Sibaviatrans Airlinest. A szövetség négy regionális központtal rendelkezik, ezek: Moszkva (Domodedovo), Szamara, Krasznojarszk és Omszk. Az AiRUnion flottája több mint száz repülőgépből áll.
