Szintén menekülőre fogta Eric Kim, az Intel elnökhelyettese és marketingért felelős vezérigazgatója a versenyautó bemutatóján tartott sajtótájékoztatón, miután többen próbálták kicsikarni belőle az összeget, amellyel az Intel szponzorálja a Forma-1-es csapatot.
Az új BMW tesztje. Nem kicsi a tét.
A korábban a Samsungot a világhír felé elindító marketingguru rendre azt hajtogatta: az Intel eddigi gyakorlatától eltérően hatalmas összegről van szó, ám ennek még a nagyságrendjét sem árulta el. Az Intel és a BMW-csoport még tavaly decemberben írt alá átfogó partnerségi megállapodást, amely a technológiát, a közös marketingtevékenységet és a BMW Sauber Forma-1-es istálló szponzorálását érinti. A szerződés keretében az Intel segíti a BMW-csoportot globális adatközpontjai informatikai infrastruktúrájának egységesítésében, valamint innovatív IT-megoldásokat szállít mintegy háromezer BMW-forgalmazónak.
Tűzoltó készülékeket – információink szerint – nem.