Az M0-s körgyűrű északi szektorának 72,835 és 76,708 kilométerszelvénye közötti kétszer kétsávos autóút kivitelezése magában foglalja a komplett Duna-híd megvalósítását és két darab külön szintű forgalmi csomópont megépítését is. A tenderre a győztes konzorcium mellett pályázott a Betonút Zrt. és a Vegyépszer Rt. is.
Az Árpád hídnál kétszer nagyobb új Duna-híd Újpestet köti majd össze Budakalásszal. A Duna felett 590 méter hosszú, ferdekábeles acélhíd, a Szentendrei Duna-ág felett 332 méter hosszú acélhíd épül, az ezekhez csatlakozó vasbeton hidak hosszúsága 922 méter lesz. A teljes építmény 5 hidat foglal magában, a kivitelezőnek ehhez összesen 9 hídszerkezetet kell megépítenie. A hídon kerékpáros- és gyalogosjárda épül, a leállósáv pedig szélesebb lesz, hogy a későbbi forgalomnövekedés függvényében bővíthessék.
A kivitelezés 2007 év végéig tart, elkészültével jelentősen javul majd Budapest északkeleti részének közlekedési minősége, hiszen ugyanakkorra lesz kész a szintén márciustól épülő M0-s keleti szektora is az M3-as autópályáig. A hídig az átvezetést a már meglévő 2/A és 2/B jelű utak biztosítják majd.
