Heinczinger István vezérigazgató-helyettes a Népszava információját megerősítve elmondta: a bürokráciamentes, takarékos működést biztosító feladattal év végéig kell végezni, négy csúcsvezető távozása azonban már most biztosra vehető.
Egyikük, Kozák Tamás stratégiai vezérigazgató-helyettes várhatóan a januártól önálló leánycégbe szerveződő árufuvarozási üzletág, a MÁV Cargó vezetőjeként dolgozik tovább. November 15-től felmondási idejét tölti Orosz D. Balázs vezető jogtanácsos, Lékay Gusztáv társasági szolgáltatási főigazgató – a MÁV botrányos motorvonattenderét bíráló bizottság vezetője – pedig nyugdíjba vonul. Tárgyalnak Stromajer Andrea kommunikációs igazgató távozásáról is.
Az október közepén a szakminiszter nyomására három év után a MÁV-tól távozó Mándoki Zoltán vezérigazgatót azok követhetik, akik vele együtt érkeztek a társasághoz a Mol Rt. felső vezetéséből. Így felmerült Gulyás Tibor projekt igazgató és Kugler Flórián humánpolitikai vezérigazgató-helyettes neve is. Róluk egyelőre a MÁV vezérigazgató-helyettese nem kívánt nyilatkozni.
