A Miller adózás előtti eredménye az idei első félévben 1,126 milliárd dollár volt, adózás utáni profitja pedig 17 százalékkal 667 dollárra nőtt a tavalyi első félévéhez viszonyítva. A csoportszintű világossör-értékesítési volumen 10,5 százalékkal, 91 millió hektoliterre emelkedett, az organikus növekedés elérte az 5,6 százalékot. A társaság közleménye szerint az európai számokat Lengyelország és Csehország jó eredményei javították, de Afrika és Ázsia is jól teljesített, különösen kedvező lett Kína, Mozambik és Tanzánia eredménye.
A csoportnak sikerült tovább javítania értékesítési volumenét és eredményét az első félévben, így fenn tudta tartani lendületes növekedését a globális sörpiacon. Az USA-ban a Miller további beruházásokat hajtott végre, hogy biztos alapokat teremtsen a jövőbeni fenntartható növekedéshez. Dél-Afrika jó teljesítményéhez hozzájárultak az operatív fejlesztések, valamint a fogyasztás nagymértékű élénkülése a helyi piacon – kommentálta az eredményt Graham Mackay vezérigazgató.
