Gazdaság

43 százalékos profitnövekedés a Parmalatnál

Az olasz Parmalat tejipari vállalat EBITDA eredménye 43 százalékkal 76,7 millió euróra nőtt a harmadik negyedévben a tavalyi harmadik negyedévi 53,5 millióhoz képest. A forgalom 10 százalékkal 963 millió euróra emelkedett 876 millióhoz képest.

Az első kilenc hónapban az EBITDA 19 százalékkal 218 millió euróra gyarapodott. Ugyancsak az első kilenc hónapban az adó utáni veszteség 867 ezer euróra nőtt az egy évvel korábbi 2700 euróhoz képest, az adósságtörlesztés miatt, amelyet főleg vagyoneladásból finanszíroznak. A harmadik negyed adó utáni mérlegét nem közölték. A táraság vezetői továbbra is fontolgatják, hogy az adósság egy részét esetleg új részvényekre váltják, körülbelül 120 millió euró erejéig.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik