Az internetkapcsolattal rendelkező, legalább 5 főt foglalkoztató vállalatok 27 százaléka (az összes cég 22 százaléka) rendelt meg terméket, vagy szolgáltatást 2004-ben a neten keresztül. Összhangban a nemzetközi adatokkal, interneten keresztül jóval kevesebb cég (az internetkapcsolattal rendelkezők 15 százaléka, az összes cég 12 százaléka) értékesítette termékeit illetve szolgáltatásait 2004-ben, mint amennyien e-beszerzést végeztek.
2005-ben tovább nőtt az e-kereskedelemben résztvevők aránya. Az év közepén az internetkapcsolattal rendelkező cégek 33 százaléka jelezte, hogy az interneten beszerzést, 20 százalékuk pedig, hogy értékesítést végez.
Az internetes beszerzések összes beszerzésen belüli aránya az érintett cégek 38 százalékánál kevesebb volt, mint 1 százalék és csak 13 százalékánál volt magasabb, mint 10 százalék. Az értékesítés esetében ugyanezek az arányok 23 százalék, illetve 24 százalék.
Az interneten is értékesítő cégek legnagyobb része, 47 százaléka szerint a következő 12 hónapban nem várható az internetes értékesítések összes árbevételen belüli változása. A cégek hasonló hányada, 42 százalékuk viszont az arány kismértékű emelkedésére számít.
