Gazdaság

A Synergon regionális babérokra pályázik

A Synergon is célba vette a kiskereskedelmi szektort. A fókuszban elsősorban olyan vállalkozások állnak, amelyek regionális bővítésekben gondolkodnak.

A júniusi Retail Tech Expo 2005 kiállításon a vállalat bemutatja a Synergon Retail System (SRS) regionális megoldású kiskereskedelmi rendszerét, amely összeköthető az ismert vállalatirányítási rendszerekkel, többek között a kkv-nak szánt SAP/SBO rendszerrel is. A Synergon, mint NCR partnercég bemutatja az APEH- és a banki előírásokra is vizsgáztatható új Fast Line pénztárgépet, amellyel a vásárlók önmaguk skennelhetik le a vásárolt termékeket, illetve egy, a mért termékeket önmaga felismerő intelligens mérleget.

A Synergon Informatika Rt. is a kis- és középvállalaltokat vette célba, és ezévtől a határokon átnyúló régiós terveket is szövöget. A középpontban elsősorban azok a kiskereskedelmi üzleti vállalkozások állnak, amelyek a multinacionális hálózatok térnyerését követően megmaradtak és túlélésük érdekében terjeszkedni is szeretnének országon belül vagy akár regionális szinten is. A határokon átnyúló bővülés elősegítése érdekében olyan egységes vállalatirányítási rendszerekre összpontosít az Rt., amelyeknek a nyelvi különbözőségek sem okoznak problémát, ugyanis több nyelven is üzemeltethetők.

A Synergon szerint a kiskereskedelmi szektor egyre inkább középpontba kerül és fejlődésnek is indul, hiszen az EU15-ök fogyasztási szinvonalát még mindig nem érte el Magyarország – mondta Steinbinder Romulus, a Synergon kiskereskedelmi üzletág vezetője. Ennek fényében a régión belül körülbelül 15-20 százalékos piacbővülésre lehet számítani a kkv szektorban 5 éven belül, míg a multik esetében ez 3 éven belül megtörténhet – jegyezte meg Polgár Roland, a Synergon kiskereskedelmi üzletágának kereskedelmi vezetője. Hozzátette még: a Synergon éves árbevételének 8 százalékát teszi ki jelenleg a vállalatirányítási rendszerek szegmense, amit az elkövetkezendő 2-3 évben duplájára szeretnének növelni.

Steinbinder újságírói kérdésre elmondta, hogy bár a nemzetközi piacon még nincs mindenütt elfogadott RFID szabvány, és még akár öt évet is várhatunk a bevezetésére, a Synergonnak határozott célja, hogy a rádiófrekvenciás termékazonosítás terén, a piacon, mint rendszerbevezető és rendszerintegrátor jelenjen meg és tevékenykedjen.



Ajánlott videó

Olvasói sztorik