Gazdaság

Új arculat a K&H-nál

A K&H Bank, megőrzi nevét, ám új logója és szlogenje június elsejétől az anyavállalat, a belga KBC Bank imázsához illeszkedik – adta hírül a Népszabadság.

Az arculatváltás jelentős költséggel jár a cégcsoport számára, hiszen valamennyi nyomtatvány, tájékoztató anyag és a bankfiók megváltozik, június 23-ig. A pontos összeget nem hozták nyilvánosságra, csupán annyit árultak el a tájékoztatón, hogy ez az összeg még a bank méretéhez képest is jelentős, és teljes mértékben az itteni cégek állják.

Marko Voljc, a KBC közép-európai stratégiai vezetője elmondta, egyrészt egységesítik belga anyacég jelenlétét úgy, hogy a hitelintézeteik közül országonként a legerősebb márkanevet megtartja ugyan – ez nálunk a K&H -, de annak vizuális arculatát saját megjelenéséhez igazítja.

Mindemellett a KBC tulajdonában lévő magyar cégek a jövőben még szorosabban fognak együttműködni. Dirk Van Liempt, a K & H Általános Biztosító Rt. vezérigazgatója elmondta: a hitelintézet eddig is értékesítette az Argosz és a K&H Életbiztosító biztosításait, a biztosítási ügynökök pedig kínálták a K & H Bank hiteleit. A jövőben azonban – az arculatváltáshoz kapcsolódva – az együttműködés más minőségű lesz. A K&H Általános Biztosítóra átkeresztelt Argosz szolgáltatásainak, termékeinek teljes körét ezentúl a megszokott bankfiókokban kereshetik az ügyfelek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik