A stagnáló hazai autópiacon tavaly 7,4%-kal több BMW kelt el, mint egy évvel korábban. Sőt, az idei év első négy hónapjában 28%-kal több BMW talált gazdára, mint 2004 hasonló időszakában.
A BMW Magyarországnak 2004-ben mind a magyarországi, mind a nemzetközi trendekkel ellentétben sikerült növelnie eladási számait. Tilo von Harling, a BMW Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója ezzel kapcsolatban elmondta, hogy a BMW csoport a tavalyi év összesített értékesítési számai alapján rekordévet könyvelhetett el: a teljes BMW csoport piaci növekedése 2003-hoz képest 9,4 százalékos volt, összesen 1.208.732 autót adtak el.
Tar Ágnes, a BMW marketingvezetője a FigyelőNet érdeklődésére elmondta: szokásuk szerint az idén sem közlik azon cégek névsorát, amelyektől alkatrészeket vásárolnak, és az alkatrészek típusát sem nevezik meg. Tar elmondása szerint a BMW Magyarország csak tavaly alakult meg, de a bajor anyacég már tíz éve vásárol különféle részegységeket magyar vállalatoktól, és a hazai beszállítók száma évről évre nő.