Gazdaság

“Ütõs, trendi kampány volt a célunk…”

A Szemlédi-kampánynál kifejezetten az volt a céljuk, hogy legyen az ötöslottónak egy “ütős”, trendi reklámfilmje, amiről beszélnek az emberek, vagy ez csak véletlenül sikerült így?


Ütős, trendi kampány volt a célunk és új stílust akartunk adni az ötöslottónak ez nem véletlen. De, hogy beszéljenek is róla az emberek, az nem volt tervezhető.


Mennyire bizonyult hatékonynak a reklám? Hogyan lehet egyáltalán ebben az esetben lemérni a hatékonyságot?


Az ismertséggel, ami persze nem az ötöslottóra vonatkozik, hiszen azt mindenki ismeri, hanem az új image ismertségével, amivel azonosítani tudják a terméket. Várakozásainkon felüli hatékonyságot ért el a kampány.


Nem veszélyes-e a Szemlédi-reklámok “fizetett magánhirdetés”- jellege?


A kampányt lebonyolító ügynökség alaposan körüljárta ezt a kérdést, ennek köszönhető, hogy felkerült minden hirdetésre a Szerencsejáték Rt. logoja is. De, hogy valójában mennyire nem volt veszélyes az utólag derült ki. Nem jöttek felháborodott illetve, félreértésre utaló levelek, hívások cégünkhöz. Az emberek megértették, hogy ez egy “fizetett vállalati hírdetés”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik