Gazdaság

7. CIO Fórum

Az immáron jelentős hagyományokkal rendelkező konferencia mindenekelőtt megközelítési módjában emelkedik ki a hazai informatikai konferenciák sorából: minden alkalommal a szakmai kérdések széles palettájával foglalkozik, de valamennyivel üzleti, stratégiai aspektusból. Arra keresi a választ, hogyan tudja egy elsőszámú IT-vezető a vállalat informatikai stratégiáját az üzleti célok szolgálatába állítani, és az egyes technológiai megoldások mennyiben tudják támogatni ezeket az üzleti célokat. Az elsődleges célközönséget az informatikai igazgatók, angol terminológiával a CIO-k jelentik, de természetesen egy ilyen típusú rendezvény hallgatói között szép számmal felbukkannak egyéb pozíciókban dolgozó IT-vezetők, vagy éppen a szállítói oldal képviselői is.

Konferencia dátuma:

2005. április 7-8.
csütörtök-péntek

Konferencia ára:
94.000 Ft + 25% ÁFA

Kedvezmények:
2005. március 10-ig:
76.000 Ft + 25% ÁFA

2005. március 24-ig:
85.000 Ft + 25% ÁFA

Tavalyi résztvevőink számára a teljes részvételi díj 20%-a
(75.200 Ft + 25% ÁFA)

CIO-k, és közvetlen beosztottaik, valamint az államigazgatásban dolgozók számára a teljes részvételi díj 40%-a (56.400 Ft + 25% ÁFA)
A kedvezmények nem vonhatóak össze.

A részvétel lemondását írásban a rendezvény előtt 5 napig fogadjuk el. Ennek elmulasztása esetén a teljes résztvételi díj számlázásra kerül.

A részvételi díj tartalmazza:
– a szállásköltséget április 7-én éjszakára
– a dokumentációt
– az étkezések, kávé és üdítő költségeit
– a büféreggelit
– az uszoda-, finn szauna -és pezsgőfürdő használatát
– fitness és kondicionáló terem használatot
– parkolási díjat

Kérjük a jelentkezési lap “Egyéb” rovatában tüntesse fel, hogy kér-e szállást! Amennyiben igen, jelölje meg, hogy 1 vagy 2 ágyasat!
Legyen kedves írja be az Önre vonatkozó részvételi díjat is!

Amennyiben a fórum után egy hosszú hétvégét is eltöltene a szállóban – erre kérje kedvezményes ajánlatunkat! (Természetesen az Önnel együtt kikapcsolódókra is vonatkozik ez.)

Minden regisztrált jelentkezőnk ajándékba kap 1 db egyéves National Goegraphic előfizetés

7. CIO Fórum 1

Konferencia helyszíne:
Danubius Spa & Conference Hotel Visegrád
2025 Visegrád – Lepencevölgy


7. CIO Fórum 2

7. CIO Fórum 3

Tekintse meg képeinket a konferenciáról >>

A 7. CIO Fórum programjának fókuszában az EU csatlakozás első éves tapasztalatai, és a CIO-k számára lényeges technológiai, szabályozási és vezetési stratégiai kérdések szerepelnek. Az első napot záró CIO Gála előtt egy izgalmasnak ígérkező kerekasztal-beszélgetés ülteti egy asztalhoz az informatikai piac vevői, szállítói és kormányzati oldalának legmagasabb szintű vezetőit, hogy kötetlen módon cserélhessenek eszmét az informatikai piac globális kérdéseiről.

A párhuzamos szekciókban már lehetőség van a kissé specifikusabb szakmai kérdések tárgyalására is, mert azok tematikáját úgy állítottuk össze, hogy mindig egy technológiai és egy üzleti téma között lehessen választani. A szekciók rövid felvezető előadásokkal indulnak, melyeket az elnök és a felkért előadók tartanak. Ezt követi egy beszélgetés a szekcióelnök moderálásával, az előadók és a közönség aktív részvételével.


Tervezett program:


1. nap/Day 1

10.30 Regisztráció/Registration

11.00 Köszöntő
A programbizottság elnökének köszöntője:
Hutter Ottó, MTA SZTAKI
Védnöki köszöntő:
Kovács Zoltán elnök, IVSZ

Megnyitó/Opening speach
Martin József Péter főszerkesztő/chief editor, Figyelő
Stewart Oldroyd CEO, T-Systems Hungary, a konferencia levezető elnöke

11.15 Plenáris szekció/Plenary session:
What will CIOs buy in 2005? (angol nyelvű ea.)
Andrew Parker Vice President, Forrester Research:

Az EU csatlakozás első évének gyorsmérlege informatikai szempontból/First observations of the first year inside the EU, from IT perspective
• Bakonyi Péter
Miniszteri főtanácsadó/chief consultant, IHM; a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács tagja

13.00 Ebéd/Lynch

14.15 Párhuzamos szekciók/Parallel sessions

1: Elektronikus számlázás és hiteles iratkezelés szabályozása és gyakorlata/Electronic billing and authentic document management – legal and practical issues
Az informatikai piac szabályozásának a CIO-k számára az egyik legkritikusabb területe a hiteles elektronikus iratkezelés. A szakma és a kormányzat képviselői kitérnek az elektronikus számlázás, az elektronikus archiválás, az elektronikus utalványozás szabályozási és gyakorlati problémáira egyaránt.
A panel résztvevői:
Dessewffy Anna ügyvéd/attorney, szakértő/expert;
Futó Iván CIO, APEH/Hungarian Tax Office;
Mikó Zsuzsanna főosztályvezető, Országos Levéltár;
Nagy Kálmán igazgatóság elnöke, GDL Rt.;
Radványi Tibor, Unilever Magyarország Kft.;
Záhonyi Zsolt, MÁV Nyugdíjigazgatóság
Szekcióelnök/Session chair: Schopp Attila az IT-Business magazin technológiai rovatának vezetője/column editor, IT Business

2: Outsourcing/insourcing/sourcing gyakorlati megközelítésből/Outsourcing/insourcing/sourcing int he practice
Ebben a szekcióban egyrészt megpróbálunk általános tapasztalatokat leszűrni az elmúlt időszak immáron több éves múlttal rendelkező nagy outsourcing projektjeiből, de egyben a „sourcing” általános problémakörét is körbejárjuk, megvizsgálva, mikor az outsourcing, mikor az insourcing az előnyösebb.
A panel résztvevői:
Kerékfy Pál CIO, Deloitte Central Europe;
Kiss József CIO, BKV;
Kiss Tibor üzletág igazgató, T-Systems Hungary;
Vajda Zoltán igazgató-helyettes/deputy director, MATÁV
Szekcióelnök/Session chair: Juhász Miklós ügyvezető/managing director, vezető partner/lead partner, Stratis Kft.

15.30 Kávészünet/Coffeebreak

16.00 Vállalati elvárások változása az informatikával és a CIO-val szemben/Change of the corporate requirements from the corporate IT systems and the CIO
Az informatikai vezetők már jó ideje szembesülnek azzal, hogy az informatikával szembeni vállalati elvárások eltolódtak a „csúcstechnológia” felől az „éppen megfelelő” irányába, és mindennemű informatikai fejlesztés fókuszában ma már a megtérülés áll. Ilyen környezetben mi különbözteti meg igazán egymástól egyik CIO-t a másiktól, egyik cég IT infrastruktúráját a másikétól? A kerekasztal beszélgetés során arra is választ kapunk, miért van ma nagyobb presztízse a „kompronisszumkész” CIO-nak, mint annak, aki a technológia bűvöletében él?
A panel felkért résztvevői:
Csajtai Kornél CIO, Magyar Posta;
Dankovics Viktor CIO, EGIS;
Konkoly Thege Szabolcs területi igazgató, Symantec képviselet;
Szinetár János informatikai igazgató/IT Director, CARRIER EMEA
Szekcióelnök: Kornai Gábor elnök-vezérigazgató/president and CEO, AAM Tanácsadó Rt.

17.15 Kávészünet/Coffeebreak

17.45 Iparpolitikai kerekasztal/Industry-political round table
A szakma és a kormányzat prominens képviselői vitatják meg a hazai informatikai piac globális problémáit és lehetőségeit kötetlen beszélgetés keretében, remélhetően a hallgatóság kemény kérdéseinek kereszttüzében
Felkért panel résztvevők:
Kovács Kálmán informatikai miniszter, IHM/Minister, Ministry of Informatics and Communications;
Eszes Gábor a GKM tudásgazdaságért felelős miniszteri biztosa;
Hegedüs Gábor ügyvezető igazgató/managing director, Sun Microsystems Magyarország;
Kovács Zoltán elnök/president, IVSZ;
Vid Ödön a VISZ tag
Moderátor/Chairman: Kürti Sándor elnökségi tag/member of presidency, IVSZ/Hungarian Association of IT Companies

19.00 Esti program/Evening programs
– minisztériumi és védnöki köszöntők/Welcome speeches from the ministerial and patrons
Kovács Kálmán informatikai miniszter, IHM/Minister, Ministry of Informatics and Communications;
Jungbauer József elnök/president, VISZ

– Vacsora/Dinner
– Casino
– Szórakoztató program/Entertaining programs

2. nap/Day 2

9.30 CXO kerekasztal/CXO round table
A mai nagyvállalatok esetében egyre nehezebb elszigetelten kezelni az informatikai terület vezetését. Kerekasztal beszélgetésünk a gazdasági, pénzügyi és informatikai menedzsment együttműködésének kritikus pontjait járja körbe.
A panel felkért résztvevői:
Lukács Péter vezérigazgató-helyettes és
Sófalvi István CIO, Dunaferr Rt.;
Csajtai Kornél CIO, Magyar Posta;
Szekcióelnök/Session chair:
Mester Sándor Origo Consulting, Axelero Rt.

10.45 Kávészünet/Coffeebreak

11.15 Alkalmazásintegráció üzleti nézőpontból/Application integration from business perspective
Az alkalmazásintegráció kulcskérdése ma már nem az, mi módon lehet szabványos üzenetsorokkal technológiailag integrálni különböző vállalati alkalmazásokat. A szekció előadásaiban és kerekasztal beszélgetésében azt járjuk körbe, hogyan lesz a technológiából komplett üzleti folyamat, és mit jelent az a gyakorlatban, hogy üzenetek helyett ma már komplett értékesítési folyamatokban gondolkodhatunk az alkalmazásintegráció tervezésekor.
A panel felkért résztvevői:
Ertner Iván Péter vezető technológus, Alerant Rt.;
Iváncsics Pál, T-Mobile Magyarország;
Kovács András technológiai igazgató, IQSYS Informatikai Rt.;
Némethy Dániel CIO, Erste Bank;
Pap Gyula CIO, OTP Bank Rt;
Szalontai Zoltán vezető rendszermérnök/Senior System Engineer, T-Systems Hungary;
Szűcs Vince CIO, Richter Gedeon Rt;
Szekcióelnök/Session chair: Kis György az EAI Klub elnöke/President, EAI Club

13.00 Ebéd, konferenciazárás/Lunch, conference closing


A korábbi CIO Fórumokkal kapcsolatos információkat megtekintheti az alábbi weboldalon:
7. CIO Fórum 4


Szervező partner:


7. CIO Fórum 5



Fővédnök:
Kovács Kálmán, miniszter, IHM



7. CIO Fórum 6


Védnökök:


Vezető Informiatikusok Szövetsége (VISZ)



7. CIO Fórum 7


Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ)



7. CIO Fórum 8


Főtámogató:



7. CIO Fórum 9



Támogatók:



7. CIO Fórum 10



7. CIO Fórum 11


az „Axelero Rt. jóvoltából díjmentesen hotspot internet elérést biztosítunk a helyszínen, melyet minden résztvevő saját hordozható számítógépéről (laptop, notebook, PDA) tud igénybe venni!”



7. CIO Fórum 12



7. CIO Fórum 13



7. CIO Fórum 14



7. CIO Fórum 15



7. CIO Fórum 16



7. CIO Fórum 17



Kutatópartner:



7. CIO Fórum 18


Médiatámogató:


7. CIO Fórum 19



7. CIO Fórum 20



7. CIO Fórum 21



7. CIO Fórum 22



7. CIO Fórum 23

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik