Gazdaság

Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004

Az outsourcing jó néhány éve közismert eszköze a hatékonyság növelésének, illetve a költségek csökkentésének. Számos sikertörténet vált ismerté, ugyanakkor több kudarc esete is napvilágot látott. Kellően megfontolt esetekben az outsourcing hozzásegítheti szervezetünket a költségek lefaragásához, a ROI növeléséhez, illetve bizonyos funkciók professzionálisabb megvalósításához. Azonban a célok nem kellő definiálása, saját szervezetünk elégtelen ismerete oda vezethet, hogy erőfeszítéseink kudarcot vallanak. A múltban számos szervezet döntött az outsourcing mellett megfelelő stratégia kidolgozása nélkül, s végül a nem megfelelő okokból megkötött rugalmatlan szerződések oda vezettek, hogy a kockázatok növekedtek, a költségek nem fértek bele az előre meghatározott költségvetésbe, és a mozgástér beszűkült.

Konferencia dátuma:


2004. november 16-17. kedd-szerda

Konferencia ára:
92.000 Ft + 25% ÁFA

Kedvezmények:

2004. november 3-ig:
74.000 Ft + 25% ÁFA

2004. október 20-ig:
59.000 Ft + 25% ÁFA

Jelentkezési határidő:
2004. november 15. 12 óra

Az árak az esetleges szállásköltséget nem tartalmazzák.

A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, az étkezések, kávé és üdítő költségeit.

A résztvétel lemondását írásban a rendezvény előtti 5. napig fogadjuk el!

A konferencia helyszíne:

Hotel Mercure Buda,
Mátyás terem
1013 Budapest,
Krisztina krt. 41-43.

A konferencia többek között a következő kérdésekre keresi a választ: Hogyan biztosítsuk azt, hogy a megfelelő dolgot helyezzük ki a megfelelő szolgáltatóhoz, a megfelelő kondíciók mellett? Milyen kockázatokat vonhat maga után az outsourcing, és milyen eszközeink vannak arra, hogy a helyes útra visszatérjünk, amennyiben a dolgok kedvezőtlenül alakulnak? Hogyan válhat az outsourcing a folyamatos teljesítményjavulás lehetséges eszközévé?

A kérdések megválaszolására az utóbbi idők sikeres vagy sikertelen projektjeinek tapasztalataira kívánunk támaszkodni az IT, HR, pénzügy-számvitel területén, az esettanulmányok hasznos kiegészítésére pedig elismert szakértők fókuszált előadásaira is sort kerítünk


1. nap/Day 1

9.00 Regisztráció

9.20 A levezető elnök bevezetője
Dr. Radó István vezető partner, IFUA Horváth & Partners Kft.

9.30 Az outsourcing a hazai üzleti gyakorlatban
Az outsourcing-piac fejlődése az elmúlt években, kialakult irányzatai és jövőbeni várható fejlődési irányai
Sugár Mihály vezető tanácsadó, BellResearch


10.05 Kérdések


10.15 Kávészünet


10.45 A magyarországi outsourcing üzletkötések típusai és sajátosságai
A tanácsadó cég friss tapasztalatainak elemzése (az elmúlt 3 évben megfigyelhető változások elemzése), gyakorlati esetek rövid, áttekintés-szerű bemutatása. KPMG


11.10 Kérdések


11.20 Hazai regionális központok: kihívások és lehetőségek
Dr. Szakál László ügyvezető igazgató, EDS Magyarország


12.20 Kérdések


12.30 Ebédszünet


13.30 Integrált Telekommunikációs outsourcing a Matáv kínálatában
Jánosi Tibor László
senior menedzser, Matáv Üzleti Megoldások Üzletág


14.05 Kérdések


14.15 A kiszervezés kockázatainak kezelése
Kovács Attila
– ügyvezető igazgató, SAO


14.50 Kérdések


15.00 Kévészünet


15.20 Panel-beszélgetés
Résztvevők: EDS, KPMG, Matáv, SAO


16.20 Eseményzárás



2. nap/Day 2


9.20 A levezető elnök bevezetője
Dr. Drótos György
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem; partner, IFUA Horváth & Partners Kft.


9.30 Szolgáltatási színvonal és ár megállapítási mechanizmusok
A szolgáltató gyakorlati tapasztalatainak elemzése, az ár és a szolgáltatási színvonal összekapcsolási lehetőségei, gyakorlati tapasztalatok
Babos János ügyvezető igazgató Process Solution Kft.


10.00 Kérdések


10.15 Kávészünet


10.45 Outsourcing stratégiák változása Magyarországon és a világban
Dr. Drótos György
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem; partner, IFUA Horváth & Partners Kft.


11.10 Kérdések


11.20 Nearshore trendek Európában, tevékenység-kihelyezés Magyarországról
Képesek-e a magyar cégek kihasználni a közeli országokban rejlő költség-előnyöket az oda irányuló kiszervezésekkel? Gyakorlati példák megvalósult nearshore outsourcing ügyletekre Szlovákiába, Romániába
Dr. Gulyás Tünde, Dusan Csekes, Colling Kft./ Colling s.r.o


11.50 Kérdések


12.00 Ebédszünet
Topical table luncheon (témák: IT outsourcing, HR outsourcing, FAO vagy BPO; Shared services)


13.30 A tanácsadó szerepe a kiszervezési folyamatban
Egy konkrét kiszervezési folyamat gyakorlatán keresztül a kiszervezési folyamat bemutatása a tanácsadó belépése előtt és után.


14.00 Kérdések


14.10 Kávészünet


14.30 Mol/Accenture megvalósult FAO tapasztalatai
A két évvel ezelőtti elvárások, kezdeti tapasztalatok összevetése az elmúlt két év tapasztalataival, gyakorlati mérőszámok, KPI-ok teljesülésének vizsgálatával.
Michel Delcommune, MOL


15.00 Kérdések


15.10 A levezető elnök összefoglalója


Kutató partner:


Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 1


Támogató partner:


Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 2





A hotel megközelítése:


A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől.



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 3




Képek korábbi outsourcing konferenciáinkról:


2003.10.07-08. Outsourcing 4. – Hotel Mercure Buda



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 4

Elnöki asztal




Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 5

Handó János



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 6

Farkas Gábor






Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 7

Kerekasztal és Szegedi Zoltán





Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 8

Közönségrészlet 1



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 9

Szabó József



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 10

Frankó Éva



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 11

Kégli Zoltán




Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 12

Gulyás Tünde


Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 13

Babos János



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 14

Közönségrészlet 2



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 15

Hollósy Gábor



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 16

Csala Zsolt









2002. 10. 17-18. Outsourcing 3 – Hotel Mercure Buda



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 17

Antoine Parmentier



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 18

Goór Jenő





Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 19

Balázs András



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 20

Pákozdy Zsolt és Kaiser Tamás





Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 21

Grämer László


Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 22

Kiss József





Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 23

Közönség



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 24

Magyari Tibor



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 25

László György



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 26

Ocskay Szilárd


2001. 03. 22. Outsourcing 2. – Hyatt Hotel



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 27

Babos János



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 28

Brett Reeves




Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 29

Elnöki asztal



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 30

Fritsch Tamás



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 31

Közönség



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 32

Közönség


2000. 10. 19. Outsourcing – Thermal Hotel Margitsziget



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 33

Farkas Gábor



Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 34

Szkurka János




Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 35

Szekcióbeszélgetés


Figyelõ Országos Outsourcing Konferencia 2004 36

Közönség




Ajánlott videó

Olvasói sztorik