Gazdaság

Fedélzeti megoldások

STEPHAN SEMSCH, a Lufthansa légitársaság közép- és kelet-európai regionális igazgatója: „A yotel koncepció figyelemre méltó. Annál is inkább, mert a Lufthansa tervezőinek ugyancsak feladata, hogy a fedélzet szűkre szabott méretein belül a lehető legkényelmesebbé tegyék az utasteret. Cégünk ennek érdekében európai járatain nem helyez el üléseket a repülőgép középső részén, a tengerentúliak business osztályán ugyanakkor vízszintesbe fektethető ülésekkel várjuk az utasokat (www.lufthansa.de). E szolgáltatás bevezetése nem csak a már bejáratott hosszú távú desztinációk utazóközönsége körében aratott sikert, hanem legújabb ilyen járatunk, a München-Sanghaj útvonalat repülők körében is meglehetősen népszerű. Akinek nem sikerülne végigaludnia az utóbbi táv legyőzéséhez szükséges 11 órát, annak sem kell unatkoznia. A Boeinggel közös fejlesztésünk, a FlyNet révén a fedélzeten internetezni, e-mailezni is lehet (www.connexionbyboeing.com). A repülőgép landolása után az üzleti élet ázsiai fellegvárát mágnesvasúttal érdemes megközelíteni. A Transrapid nevű jármű, amely 430 kilométer/órás sebességre is képes felgyorsulni, 8 perc alatt teszi meg a pudongi repülőteret Sanghaj üzleti negyedével öszszekötő 30 kilométeres szakaszt (www.transrapid.de). A végállomástól nem messze található a felhőkarcolóba épült Four Seasons Hotel, amely esetén nem yotel, sokkal inkább szuperluxus körülményekkel számolhatnak az üzleti utazók (www.fourseasons.com/sanghai). Aki a hivatalos ügyeinek elintézése után vidéki kikapcsolódást keresne, egy közel kétórás autóút után Hangcsuban, a világ egyik legmisztikusabb golfparadicsomában töltődhet fel energiával (www.fuchunresort.com).

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik