Gazdaság

PHARMAVIT – Felpezsdítés

Több mint 3 millió dolláros befektetéssel új piacok meghódítására készül a Pharmavit. Mint azt a napokban a veresegyházi társaság igazgatója, Somody Imre bejelentette, hamarosan a kereskedelmi forgalomba kerül a megújult Plusssz, amely reményeik szerint versenyképesebb lesz hagyományos elődjénél. A várakozásoktól elmaradó értékesítési adatok hatására az év elején új stratégiát választott a tulajdonos, a Bristol-Myers Squibb. Egymillió dolláros ráfordítással kívül-belül korszerűbb terméket fejlesztettek ki, amelyet az elődnél 30 százalékkal drágábban dobnak piacra. Az áremelés ellenére Somody Imre nem számít forgalomcsökkenésre, miután az eladási adatok tanúsága szerint az olcsóság nem jelentett versenyelőnyt pezsgőtablettáiknak. A vitamincsalád továbbfejlesztését sokrétű piaci felmérés előzte meg. A Plusssz Balance bevezetésétől így a bevételek jelentős gyarapodását várják. Az idén eladási akciókkal segítették a régi termék kifuttatását. A megújított termék piacra vitelére további több mint 1 millió dollárt költenek belföldön és ugyanennyit Lengyelországban, ahol még az idén megkezdik a marketingkampányt. Az idén volumennövekedéssel nem számol a Pharmavit, és 1,5 milliárdos árbevételt vár, jövőre viszont piacbővülést és 2,2-2,5 milliárd forintos árbevételt terveznek. –

Ajánlott videó

Olvasói sztorik