Gazdaság

TEREPKOMBI – Négykarikás krosszautó

Szorult a hurok, így már a sárdagasztóktól sokáig óvakodó BMW is kirukkolt tavaly X5-ös sportterepjárójával, csak az Audinál hiányzott az off road változat a palettáról. Ezt az űrt csak részben pótolta, hogy több, az aszfaltúton még nagyobb biztonságot adó összkerékhajtásúja is van a márkának, ám ez kevés vigasz a terepjárós külső, az emelt padlószint, a monumentális kerekek élménye nélkül. Az idei genfi autószalonon debütált a hiánypótló, az A4 allroad quattro, amelynél a konstruktőrök a BMW X5-nél bevált módszert használták. A már ismerős összkerékhajtású kombi karosszériás autót “krosszosították”. A terepbarát A4 azoknak kínál kompromisszumot, akik például tanyán, illetve a városi agglomeráció kevésbé kiépült részén laknak, s akik naponta utaznak jó és rossz úton egyaránt.

Az erőn nem fog múlni a célba érés. A választható két erőforrás – a 250 lóerős, 2,7 literes V6 biturbó, illetve a 180 lóerős, 2,5 literes TDI – akármelyike mellett dönt is a vevő, az állandó összkerékhajtású kocsi, a felezővel és a négy, magasságában állítható légrugóval még a legádázabb kátyúból is képes lesz kigördülni. –

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik