Gazdaság

SZPONZORSTOP?

A bankok marketingtevékenységének fontos része a szponzoráció, azt azonban mindenképpen el kell különíteni a hagyományos promóciós kiadásoktól. Igaz, a sportot, művészeteket, ifjú tehetségeket felkaroló akciókat a hitelintézetek a reklámokra elkülönített kereteikből pénzelik, ilyen kötelezettségeket csak a nyereségesen működőknek lenne ildomos vállalni – a gyakorlat azonban nem ezt mutatja. Bár ezekben az esetekben a támogatott általában reklámozza is a mecénásként működő bankot, az mégsem azonos – sem jellegében, sem költségvonzatában – a hagyományos reklámmal. A hazai bankszektor tavalyi szűk esztendejét szemlélve (Figyelő, 1999/8. szám) nem lenne éppen csoda, ha az idén nem csupán a Postabanknál bicsaklana meg a szponzorációs tevékenység…

Ajánlott videó

Olvasói sztorik