Gazdaság

K&H: CÉL A LAKOSSÁG

Az augusztus végén részlegesen privatizált Kereskedelmi és Hitelbank (K&H) máris intenzív piacfejlesztést hirdetett meg. Ennek során a magát kifejezetten univerzálisként definiáló hitelintézet egyértelműen a lakossági piacot célozza meg, amire amúgy 128 tagból álló országos fiókhálózata is predesztinálja. A hagyományos és a korszerű bankszolgáltatások ötvözésével a K&H a hazai lakossági bankpiac és háztartások közel egytizedét szeretné rövid időn belül magáénak tudni, így bővítvén a jelenleg mintegy félmilliót számláló ügyfélkapcsolatát. A K&H több új termékével kívánja magához édesgetni a bankot kereső vagy váltani szándékozó magánszemélyeket. Nemcsak lakossági bankszámlákat vezet majd, hanem befektetésekkel, nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal és életbiztosításokkal is foglalkozik majd. Az ügyfelek csábításában a telefonos banki rendszer november elsejei üzembeállítása is segíthet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik