Élet-Stílus

A felzárkózó településeken élőkön segített a Pampers

Füzesi Zoltán, Moksa Photo
Füzesi Zoltán, Moksa Photo
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon[1], ahol a családok és gyermekek hiányt szenvednek. A Pampers és a Rossmann több, mint 44.000 pelenkát juttatott el rászoruló családoknak országszerte.

A kisbabák egészséges fejlődésének alapja a biztonságos környezet, a megfelelő körülmények és az odafigyelő gondoskodás. Az ő életkörülményeik javításán dolgozott a Pampers, a Rossmann és a Máltai Szeretetszolgálat. Közös jótékonysági programjuk hivatalos átadó rendezvénye július 4-én volt Zalakomáron a Jelenlét Házban.

A Pampers és a Rossmann közös programjának keretén belül a Máltai Szeretetszolgálat segítségével olyan felzárkózó településen élő kisbabás családokat támogat[2], ahol a komfort nélküli házak aránya ötszöröse az országos átlagnak, a foglalkoztatás jellemző formája a közmunka, a legtöbb szolgáltatásért pedig az első városig kell utazni az ott élőknek. A segítő munka első lépései a kisbabák és kisgyermekek biztonságát szolgálják.

Füzesi Zoltán, Moksa Photo

„Mindenhol más nehézségek vannak, így egyedi megoldásokat keresünk. Zalakomáron jellemzően sok gyermek van, a biztonságuk megteremtése elsődleges feladat. A településen működő Jelenlét házban rendszeresen mozgásfejlesztés zajlik, babacsomagot adnak az újszülötteknek. Ez egy olyan hely, ahol a legkisebbek biztonságban lehetnek, például azzal, hogy pelenkacseréhez a Pampers jóvoltából jó minőségű pelenkát kapnak az anyukák” – mondta el Parák Eszter, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs referense.

„Az anyukák gyakran nem tudnak pelenkát adni gyermekükre, még akkor sem, amikor a következő településre utaznak az orvoshoz. A Pampers támogatása hatalmas lehetőség az itteni anyukáknak, mert biztonságosabb, tisztább és kényelmesebb körülményt teremthetnek gyermekeik számára” – tette hozzá Ács Aletta, a zalakomári Jelenlét program vezetője.

Amikor magunkra maradunk, a legapróbb gondoskodás is a világot jelenti 

A Pampers márka küldetése, hogy a szülőkkel, szakértőkkel és szervezetekkel együtt jobbá és kellemesebbé tegye a kisbabák világát. Az idei a harmadik év, hogy a Pampers egyik legfőbb társadalmi célja, a koraszülöttek támogatása mellett a pelenkaszegénység visszaszorításán is dolgozott. A Pampers a kampány 3 éve alatt összesen több mint 157 000 pelenkát adományozott.

A Pampers hisz abban, hogy együtt jobbá tehetjük a kisbabák világát. A Magyar Máltai Szeretetszolgálattal évek óta dolgozunk együtt a Pampers, és más P&G márka vonatkozásában is. Szakértelmük és odaadó munkájuk példaértékű lehet bárki számára” – részletezte Montague-Katus Adrienn, a P&G közép-európai vásárlói marketing vezetője.

Füzesi Zoltán, Moksa Photo

A Pampers és a Rossmann jótékonysági akciójában összesen 44.979 db pelenkacsomag fogyott, így a vásárlók segítségével a márka több, mint 44.000 Pampers pelenkát tudott eljuttatni a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével a felzárkózó településeken élőkhöz. Az ünnepélyes átadó Zalakomáron, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Jelenlét Házában volt 2024. július 4-én.

A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook
[1] https://www.ksh.hu/stadat_files/ele/hu/ele0039.html
[2] https://fete.hu/

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik