A Buckingham-palota oldalán nemrég meghirdetettek egy nyitott pozíciót:
Az álláshirdetést a TMZ szúrta ki, a lap azt írja, a jövőbeli munkavállalótól azt várják el, hogy 40 órában adminisztratív támogatást nyújtson, kiossza a médiaigazolványokat a palota rendezvényein, és „tartalmat gyártson különböző platformokra, beleértve sajtómeghívókat, közösségimédia-posztokat és cikkeket”. A jelöltnek „kiemelkedő interperszonális készségekkel” kell rendelkeznie, és elvárják tőle, hogy „egy gyors tempójú és dinamikus környezetben boldoguljon”. A pozíció betöltéséhez az Excel alapszintű ismerete is elengedhetetlen.
Igencsak érdekes az időzítés, tekintve a Katalin hercegné körüli médiafelhajtást az utóbbi időben, ami leginkább azért alakulhatott ki, mert Vilmos hercegék úgy döntöttek, a lehető legkevesebb információt osztják meg a walesi hercegné januári műtétjével és egészségügyi állapotával kapcsolatban. Azt azonban érdemes kiemelni, hogy az álláshirdetést nem ők adták fel, az ő irodájuk ugyanis a Kensington-palotában működik. A Buckingham-palota III. Károly és Kamilla királyné ügyeit intézi.
A TMZ nem kapott választ arra a kérdésre, milyen okból van szükség új kommunikációs asszisztensre, illetve azt sem tudták meg a palotától, hogy a Katalin körüli felfordulásnak van-e köze az állás meghirdetéséhez. A lap szerint a király sajtócsapata már most elkezdett készülni a médiamegkeresések áradatára, amire akkor számíthatnának, ha a közelmúltban rákkal diagnosztizált király menyéhez hasonlóan hosszabb időre eltűnne a nyilvánosság elől.
A királyi család – mostanában szinte nem létező – kommunikációs stratégiájáról hosszabb cikkben is foglalkoztunk, ez itt olvasható: