Akik nem adnak borravalót a DoorDash munkatársainak, azok később kapják meg a rendelt ételüket a szállítótól – írja a cég közleménye alapján a CBS.
A DoorDash a netes felületén egy felugró szövegben figyelmeztet, hogy azoknak, akik nem jelölik be a borravalót a rendelésnél, lehet hogy tovább kell várniuk az ételre.
A cég hozzátette, hogy az az adott futártól függ, hogy mikor szállítja le az ételt, mindenki szabadon dönt, de nagy valószínűséggel előnyben részesítik azokat a rendeléseket, ahol extra pénzt adnak.
A borravaló nélküli rendelések kiszállítása tovább tarthat – biztos, hogy folytatja?
– áll a szövegben.
A DoorDash szóvivője azt mondta a CBS-nek, hogy az emlékeztető képernyőt jelenleg csak tesztelik, hogy „közösségük minden tagja számára a lehető legjobb élményt nyújthassák”. Hozzátette, a vállalat azt tervezi, hogy elemzi az ügyfelek visszajelzéseit.
A DoorDash azt is közölte, hogy az emlékeztető képernyő kipróbálása óta jelentősen csökkent a nulla dolláros borravalók száma.