Élet-Stílus

Tóth Andi a ruhamárkájáról: Ha a pénz motiválna, nem hagytam volna abba az éneklést

TV2
TV2
Mostanra lett elég ideje, energiája és pénze ahhoz, hogy saját kollekciót dobjon piacra.

Tóth Andi a napokban jelentette be, hogy saját ruhamárkát indít, amit Backoff névre keresztelt el. A hír több címmel is megjelent a bulvársajtóban, egyebek között egy olyannal is, hogy „Kiderült, honnan remél rengeteg pénzt Tóth Andi az éneklés helyett”.

Az énekesnő utóbbira a korlátozott ideig elérhető Instagram-történetében reagált.

Nem azért kezdtem ebbe bele, hogy meggazdagodjak, ugyanis ez kibaszott drága dolog. Mert nem az ölembe fog hullani az a rengeteg anyag ingyen, nem én fogom megvarrni, rányomtatni a mintákat vagy a feliratokat, és nem is én fogom kihordani házhoz kisbusszal

– magyarázta a Sztárban Sztár zsűritagja, hozzátéve: nem most pattant ki a fejéből az, hogy egy napon majd ruhamárkát alapít, mielőtt ugyanis Magyarországra költözött volna, divattervezőnek készült.

Azért kezdtem ebbe most bele, mert most van rá időm, energiám, pénzem. Úgy gondolom, hogy van stílusom, szeretek összerakni szetteket, szeretek szórakozni ezzel. Aki engem követ, azt látom, az is szereti a stílusomat, megkérdezi, mit honnan vettem, kikéri a véleményemet. Nem kell minden mozdulatomban a rosszat meg a negatívat látni. Ha a pénz motiválna, akkor nem hagytam volna abba az éneklést

zárta le a témát.

Az énekesnő márkáját illetően nemrég Herczeg Zoltán is elmondta a véleményét. A divattervező szerint a több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre, úgy véli, Tóth Andinak akár tíz évébe is telhet, amíg felépíti a brandjét.

Kapcsolódó
Herczeg Zoltán Tóth Andi ruhamárkájáról: A több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre
A divattervező szerint az énekesnőnek akár tíz évébe is telhet a márka felépítése.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik