Szórakozás

Herczeg Zoltán Tóth Andi ruhamárkájáról: A több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre

TV2 és RTL
TV2 és RTL
A divattervező szerint az énekesnőnek akár tíz évébe is telhet a márka felépítése.

Az énekléstől visszavonult Tóth Andi a minap korlátozott ideig elérhető Instagram-történetében arról beszélt, az utóbbi időben sokat dolgozott saját ruhamárkája elindításán.

Zöld utat kaptunk, szóval már gyártják a ruhákat, illetve egy hét múlva lesz hozzá fotózás, július végén pedig bemutató, és onnantól kezdve lehet majd vásárolni Backoff termékeket

– mesélte közösségi oldalán az énekesnő, aki azt is elárulta: letisztult, laza szettek lesznek az első kollekcióban.

A témával kapcsolatban a Blikk kikérte Herczeg Zoltán divattervező véleményét. Ő elmondta: egy új ruhamárka felépítése rendkívül sok időt és energiát igényel.

Hatalmas munka egy brand felépítése, mert a márka elfogadtatása a vásárlókkal nem automatikus folyamat. Nem is beszélve a gyártással, tervezéssel, értékesítéssel, szállítással járó temérdek feladatról. Persze Andi szerencsés helyzetben van olyan szempontból, hogy jelentős rajongói bázissal rendelkezik. Ám fontos tisztában lenni azzal is, hogy a több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre, hiszen egészen más tapsolni és lájkolni, mint vásárolni. Érdemes ezt a folyamatot hasonlóan elképzelni, mint egy zenei karrier felépítését: Andinak közel tíz évébe telt, mire ilyen szinten befutott a zeneiparban, és nagyjából ugyanennyi időt és energiát számolhat arra is, hogy felépítse a ruhamárkáját. Én személy szerint nagyon sok sikert és erőt kívánok neki munkához, és bármikor örömmel a segítségére leszek, ha kérdéssel fordul hozzám

– fogalmazott Herczeg Zoltán.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik