A Siófokon megrendezett Digital-Media Hungary konferencián Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a már korábban nyilvánosságra hozott nagysikerű formátumok (Ázsia Expressz, Párharc, Szerencsekerék, Dancing with the Stars, Sztárban Sztár leszek!, Séfek Séfe, Bachelor – A Nagy Ő, Hazatalálsz, Farm VIP és Házasság első látásra) mellett több új műsort is bejelentett.
A csatorna közleményében az áll, az I can see your voice egy találgatós zenei gameshow, ami Koreából indult. A játékosoknak ki kell találniuk, hogy hat énekes közül ki énekel a saját hangján, és ki az, aki más hangjára tátog. A feladat, hogy az árulkodó apró jelek alapján kiszűrjék és kiszórják a hamis hangokat. A találgatásban ismert zenészek adnak majd tanácsot a játékosoknak.
A Cash or Trash-ban hétköznapi emberek nem hétköznapi tárgyaikkal próbálnak szerencsét a meggazdagodás reményében. Olyan régiségekkel érkeznek az ország minden tájáról, amikről nem tudják, mennyit is érnek valójában. A műsor régiségszakértői és műtárgykereskedői pedig eldöntik, mennyit adnak értük, ha adnak érte egyáltalán bármit.
A Password egy Amerikában évtizedek óta népszerű szójáték, melyben sztárok segítik a játékosoknak megnyerni a pénznyereményt. A csapatoknak úgy kell kitalálniuk szavakat, hogy segítségül egyetlen kifejezést adhatnak egymásnak.
A SuperTV2-re érkezik két új napi reality. A Power Of Love, a Szerelem ereje kapcsán egy több hónapon át tartó izgalmas műsort ígérnek, a Next Topmodel Hungary-ben pedig a hazai szépségipar legjobb szakemberei keresik majd a következő magyar szupermodellt. Kihívások, kalandok, fotózások, bemutatók várnak a versenyzőkre. Utóbbi formátum az Egyesült Államokban 24, míg Németországban 17 szezonon át futott a képernyőn, és a világ több mint 20 országában 70 évaddal jelentkezett.
Az RTL újonnan bejelentett műsorairól itt írtunk: