Élet-Stílus

Már reklám is készült az análgyöngyös sakkbotrányra reagálva

A feltűnő hirdetést rengeteg helyen látni Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában is.

Szeptemberben bizarr sakkbotrány rázta meg a sakkvilágot. Az ötszörös világbajnok sakklegenda, Magnus Carlsen váratlan vereséget szenvedett, állítólag azért, mert ellenfelének, Hans Niemann-nak análgyöngyök segítségével morzézták el a nyerő lépéseket.

Egy norvég cég felismerte a lehetőséget, és egy humoros hirdetést alkotott meg a botrányra reagálva – írta a The Drum.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Valtech RADON (@valtech_radon) által megosztott bejegyzés

A Valtech Radon, amely az Rfsu játékgyártó reklámügynöksége hatalmas plakátokon hirdeti, hogy

Nem csalás, hanem egy győztes lépés

A kampány négy országban, Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában fut, az emberek bevásárlóközpontokban, pályaudvarokon vagy csak egyszerűen az utcán  is megcsodálhatják az análkényeztetős reklámot.

Végre a szexjátékoknak is jut valamennyi az őket megillető rivaldafényből. Mi természetesen szeretnénk árnyalni a csalást, arra akarunk rámutatni,  hogy a termékeinkkel valóban könnyebb elérni, hogy az ember győztes legyen az ágyban

– közölte Anette Otterström, az Rfsu márkamenedzsere.

Azt egyébként még a mai napig nem tudni, hogy Niemann valóban análgyöngyök segítségévével nyert-e, azt viszont kiderült, hogy rengetegszer csalt már korábban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik