Az internetes rendelések eléggé félre tudnak menni, már nem úgy értve, hogy rossz címre szállítják ki, persze ez is előfordulhat, hanem hogy ami az interneten jónak tűnik, a valóságban eléggé elkeserítő. Leginkább a ruhákkal történik így, de azért mással is előfordul.
Mariamnál például egy fotellel. Kinézett magának egy – legyünk őszinték – borzalmasan csicsás, aranydíszítésű, mélykék bársony fotelt, kicsit borsós árúnak, de tökéletesnek tűnt neki, ráadásul ingyen ki is szállították.
Ekkor jött aztán a meglepetés.
Talán egy babaházba szánták készítői.
@holyhijabi What I ordered vs. what I got wait for it 😭#funny #expectationvreality #thisiswhatigot #fyp #foryou #haha #chair #mini #sofa #ohno #crying ♬ original sound - Kneely_Knight
Hogy mi a tanulság? Mariam szerint az, hogy mindig bizonyosodjunk meg róla, amit veszünk, azt vissza is lehet küldeni.
Szerintünk az sem elhanyagolható, hogy elolvassuk a leírást.