A különleges cipők a Crocs és a Balenciaga együttműködésében születtek meg, és a spanyol luxusmárka hétvégi bemutatóján debütáltak, a 2022-es tavasz-nyári kollekció darabjaiként – írja a LadBible. Az új cipők árát még nem lehet tudni, ahogy azt sem, hogy pontosan mikor dobják őket piacra, de a két márka korábbi együttműködéséből, a közösen kiadott platform cipők 850 dolláros (mai árfolyamon 242 ezer forintos) árából kiindulva nem lesz olcsó mulatság beszerezni egy tűsarkű Crocsot.
A Balenciaga kreatív igazgatója, Demna Gvasalia az első, 2017-es együttműködés alkalmával a francia Vogue hasábjain méltatta a Crocs-cipőket. Akkor még függőben hagyta a jövőbeli együttműködés lehetőségét, de ezek szerint jó partnernek bizonyultak. Olyannyira, hogy most nem csak fekete és zöld tűsarkú Balenciaga-Crocs hibridek születtek, hanem magasszárú gumicsizmák is.
Az előző év első negyedévéhez képest idén 64 százalékkal nőttek a Crocs bevételei, ami 460 millió dollárt (nagyjából 131,4 milliárd forintot) jelent. A cég adózás előtti bevétele pedig 122,5 millió dollár (32,1 milliárd forint) volt az idei év első három hónapjában az előző évi 18,7 millióhoz (5,3 milliárd forinthoz) képest – jegyzi meg a portál a BBC-re hivatkozva
A Crogs ügyvezetője, Andrew Rees azt reméli, a teljes év tekintetében elérhetik az 50 százalékos növekedést, pedig februárban még csak 25 százalékos növekedést jósoltak maguknak.
A járvány lehetővé tette számunkra, hogy új ügyfeleket érjünk el, de azt gondolom, hogy a fogyasztók arra is koncentrálnak, hogy mit tudunk nekik kínálni a jövőben
– mondta Rees úr a CNBC-nek.