Élet-Stílus

Zsidró Tamás: Ha valaki panaszkodik, vagy jót ír, elvárja, hogy gyorsan reagáljak

24.hu
24.hu
Zsidró Tamás 25 éve nyitotta meg szalonját, ekkor az online tér még nem létezett, így szájról szájra terjedtek az elégedett kuncsaftok ajánlásai. Péter és Áron három éve indította el mobil autómosó bizniszét, a CleanGo-t. Tőlük fogjuk most hallani, hogy a sikerhez elengedhetetlenek a megrendelők, vásárlók nyilvánosan értékelései.

Egy tapasztalt vállalkozó és egy frissen indult vállalkozás. A kezdeti időszakban csak az ügyfelek visszacsatolására támaszkodhattak cégük népszerűsítésében. Előző cikkünkben Lonkai Marci mesélte el, hogyan emelték magasba a vendégek a Batthyány tér rejtett csodakávézóját, Gianni Annoni pedig arról beszélt, hogy most jó hírünk tartja őket életben. Mostani videónkban szó lesz arról, hogyan idősödik a fodrásszal a vendégkör, mit lehet tenni, hogy a fiatalokat is elérjük, hogyan alakítja át egy vállalkozás fejlődést az online érkező vélemények és kérések.

Hogyan segít a Telekom?

Idén a Telekom abban segít a vállalkozásoknak, hogy rávilágít arra, hogyan lehet az online kapott pozitív fogyasztói  visszajelzésből vagy értékelésből üzlet. Az ajánlások tudatos kezelésének alapja a digitális jelenlét. Ehhez a Telekom vállalkozásokra szabott vezetékes és mobil net szolgáltatási ajánlatokkal adja a biztos hátteret, és az Üzleti Okoswifi Rendszerrel támogatja a vállalkozások digitalizációját. A hellobiznisz.hu oldalon pedig hasznos tippekkel, tanácsokkal és jó példákkal segíti a vállalkozásokat a digitális előrelépésben.

A videó a Telekom támogatásával készült.

Olvasói sztorik