Getty Images
Élet-Stílus

Segíts kideríteni, ki és miért kapja a legjobb netes értékeléseket!

„András még a szénakazalból is várat tud építeni. Gyors, pontos és az egyetlen ember, akire a hajszínemet bíznám. Maximalista.” Néhány őszinte szó, a valós tapasztalat a neten ezerszer hatásosabb, mint a legfrappánsabb reklámszöveg. Szavazásunkkal segíthetsz kideríteni, hogy állnak a fogyasztók, vásárólók az online értékelésekhez!

Te vagy a legjobb marketinges, tudsz róla? A vélemény ugyanis fontos és valódi lehetőség az online világban: egyre többen alapos kutakodás, utánajárás után döntenek arról, hogy melyik fodrászhoz menjenek, hol ebédeljenek vagy melyik webshopból rendeljenek. 5 kérdésre válaszolva segíts kideríteni, ki és miért kapja a legjobb értékeléseket.

Értékelsz vagy értékeléseket fürkészel?

Vendégként, felhasználóként, vásárlóként hatalmas lehetőség van a kezedben: visszajelzéseddel könnyen segíthetsz kedvenc üzletednek, villanyszerelődnek vagy állatorvosodnak.

Mi sarkall visszajelzésre, az elégedettség vagy a csalódás?

Bár sokszor hallani, hogy a neten a negatívumokkal könnyebben ki lehet tűnni, ez valójában nincs így. A legtöbben nem a rosszat, hanem a jót keressük, a Google-be sem azt írjuk be, hogy „rossz fodrász Szegeden”, hanem hogy „jó fodrász Szegeden”.

Hol osztod meg leggyakrabban tapasztalataidat?

Egyre több szakmákra, területekre specializálódó értékelő oldal van, még tartják magukat a fórumok, a legtöbb felhasználóhoz viszont a közösségi média jut el.

Milyen gyakran írsz véleményt, értékelést?

Vannak, akiknél szinte már reflex, hogy értékelnek és így segítenek egy vállalkozás fellendítésében, mások még csak most ismerkednek a vélemény erejével.

Miért írsz netes értékelést?

Véleményeddel segítheted kedvenc kozmetikusodat, a legmegbízhatóbb webshopot vagy a pékséget, ahol mindig friss a kenyér.

Hogyan segít a Telekom?

A Telekom a szolgáltatások és eszközök mellett tudással, szemlélettel évek óta segíti a hazai vállalkozásokat. A Telekom Hello Biznisz bárki számára elérhető platformja épp ezt a célt szolgálja. A Telekom Hello Biznisz Tudásbázis komplex tudásanyagot és inspirációt biztosít az érdeklődőknek, legyen szó akár az online ajánlások és értékelések témaköréről.

A cikk a Telekom támogatásával készült.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.