Hétfőn jelentette be a Tesco, hogy első brit kereskedelmi láncként megkezdik a hagyományostól eltérő színű sebtapaszok értékesítését – írja az Independent. Az új, sajátmárkás termék háromféle tónusban, világosban és két sötétebb árnyalatban lesz kapható Nagy-Britannia több mint 700 üzletében, 1 fontos (kb 403 forintos) darabáron.
A bejelentés kapcsán Paulette Balson, a Tesco munkatársa úgy nyilatkozott, az egyik legfőbb feladatuk, hogy úgy elégítsék ki a vásárlóik igényeit, hogy közben tekintettel vannak azok hátterére és közösségeire is. A nő egy Tescón belüli érdekvédelmi csoport vezetője, akiknek célja, hogy a sokszínűség és a nyitottság az áruházon belül is megjelenjen.
Tesco becomes first UK supermarket to launch plasters in a range of skin tones https://t.co/uT3en0ieAG
— The Independent (@Independent) February 24, 2020
Nicola Robinson, a Tesco egyik vezetője pedig azt mondta, mivel vállalatuk az egyik legnagyobb kereskedelmi vállalkozás az országban, felelősséget kell vállalniuk a vevőikért és a munkatársaikért is olyan módon, hogy a termékeik tükrözzék a társadalom sokféleségét.
A sebtpasz piacra dobásának ötlete akkor fogalmazódott meg a Tesco vezetőinek fejében, mikor tavaly áprilisban futótűzként kezdett terjedni az a videó, amelyen egy fekete férfi majdnem elsírta magát, mikor végre talált a bőrszínéhez passzoló ragtapaszt.
Kiemelt kép: Twitter